sobota, 20 października 2012

Drogą do szczęścia


Dwa

Nie wiedział czy ma się śmiać, czy płakać. Dziewczyna wydawała się jak najbardziej poważna, lecz jej słowa przeczyły całkowicie jej minie.
    „Twoją kara”, on, morderca, zbrodniarz jak nikt inny na nią zasługiwał. Ale absurdem było stwierdzenie, że ta słodka, mała, ładna, ale wkurzająca dziewczyna mu ją zgotuje.
    Po jej słowach jeszcze bardziej zaczął się wyrywać, pewien, że nieznajoma zwyczajnie ma świra.
    - To nic nie da, one cię nie puszczą. – usłyszał jej głos nad sobą.
    - Spierdalaj. – warknął, nadal nie przerywając swoich wysiłków.
    Musiał się wydostać, odzyskać broń i sprać na kwaśne jabłko tę dziewuchę. Miał słabość do ślicznych buziek, ale po tym, co ta smarkula mu zgotowała, nawet jej milutka twarzyczka jej nie pomoże. Walczył z tym zielskiem przez parę minut, aż poczuł, że brakuje mu sił. A zamiast choćby jakiegoś luzu, czuł, że pnącza oplatają go jeszcze mocniej.
    - Mówiłam, nie uwolnisz się. – zachichotała jasnowłosa.
    Hidan z mordem w oczach spojrzał na nią i od razu rozwarł usta. Otwierał i zamykał je, aż w końcu zdołał krzyknąć.
    - Na wszystkie cholery i kurwy tego świata! Nie molestuj mojej kosy!
    Nieznajoma zachwiała się na gałęzi zanosząc się śmiechem, a na koniec pokazała mu język. Hidan mógł jedynie patrzeć, jak ta mała wariatka obraca, głaszcze i co jakiś czas przytula się do jego śmiercionośnej broni. A to przecież on był jedynym, który mógł tak traktować swój skarb.
    - Jak cię dorwę…!
    - Cicho. – syknęła dziewczyna.
    - …to zobaczysz…!
    - Cii!
    -  …ty mała, jędzo…! – nagle w jego gardle znalazła się kępka liści, która uniemożliwiła mu jakikolwiek dźwięk
    Dziewczyna stanęła na konarze i bez ruchu, nasłuchiwała. Następnie zarzuciła sobie kosę na ramię i zeskoczyła na gałąź, gdzie on był przywiązany.
    - Musze na chwilę zniknąć, bądź grzeczny – zwróciła się do Hidana – Pilnujcie go. – dodała jakby do siebie, a po chwili znikła w gęstwinie.
    Zabójca z Akatsuki, mógł tylko patrzeć jak jego oprawca, a zarazem walnięta nastolatka, znika mu z pola widzenia.

    - Ten idiota omal nas nie wydał – irytowała się dziewczyna, siedząć między krzakami – Ja do niego grzecznie, nawet go nie udarzyłam, a on…
    - Związałaś go, zniewoliłaś i uprowadziłaś mu broń – przypomniała jej siedząca obok niej dziewczynka – Nie dziw się, że jest nerwowy.
    Jasnowłosa prychnęła i spojrzała podejrzliwie na towarzyszkę.
    - Spodobał ci się!
    Dziewczynka zrobiła gwałtowny ruch głowa, przez co jej rude loki zafalowały, a jej zielone oczy momentalnie przybrały gniewnego wyrazu.
    - Kaan! Pamiętaj kim ja jestem! Ja z nim?! Ze zwykłym człowiekiem?! Z mordercą i zbrodniarzem?! Ty…!
    - Skończ Lu, zrozumiałam.
    Ruda mruczała jeszcze coś pod nosem, ale umilkła, gdy zarośla naprzeciw nich zaczęły się poruszać, a tuż po chwili im oczom ukazała się grupka ludzi.
    - ANBU. – wyszeptała Kaan i zmrużyła oczy.
    - Chyba ich nie lubisz. – stwierdziła Lu.
    - Ja nikogo nie lubię Lulu, nigdy o tym nie zapominaj.
    Dziewczynka skinęła głową, jakby przyzwyczajona do podobnych wynurzeń towarzyszki i kiwnęła na nowoprzybyłych.
    - Co z nimi zrobimy?
    Na twarz Kaan wypłynął chytry uśmieszek.
    - Zabawki. – zaśmiała się jasnowłosa.
    - Co?
    - Zobaczysz Lu, zabawa dopiero się zaczyna. Ale najpierw trzeba przygotować planszę. – po tych słowach narysowała palcem na ziemi pojedynczy znak.
    Na efekty nie trzeba było długo czekać. Rośliny wokół nich jakby ożyły, a następnie zamarły, czekając na polecenia. Nawet niektóre ptaki przysiadły nieopodal i trwały w pogotowiu.
    Kaan wstała pomału i rozglądnęła się naokoło. A gdy jej wzrok napotkał przybyszów, pojawiła się w nim niebezpieczna iskra.
    - No to będzie ciekawie. – podsumowała Lulu, patrząc na to, co się działo.

~ * * * ~

Naprawdę was kocham! Wasze komentarze dodają mi skrzydeł^^
Nawet dzisiaj byłam w wisielczym nastroju *szefie, jeśli to czytasz, bój się, bo następnym razem cię walnę lampką>.<* to, gdy przeczytałam wasze opinie jeszcze raz, od razu pojawił mi się humorek:3
No i jak widzicie napisałam dalsza część miniaturki^^ Cieszycie się?
A teraz jeszcze mała informacja^^ Pojawiła się nowa ankieta, w której możecie glosować na wasze ulubione do tej pory wstawione u mnie opowiadanie. Czekam na wasze głosy! :D
A teraz informacja jedynie do Pani Black. Po przeczytaniu twojego komentarza doszłam do wniosku, że już ci lepiej^^ Niezmiernie się z tego cieszę, tym bardziej, że na poprawę twojego zdrowia miałam dodać popaprane yaoi. Ale, że już ci lepiej *zdąrzyłaś mnie opieprzyć, za to, że pisałam do ciebie jak do umierającej* to tego yaoi nie będzie *hurra, cieszcie się ludzie, nie będziecie skrzywieni emocjonalnie*.
Zdrowiej Black i wychodź z tego szpitala!!
Pozdrawiam:3

18 komentarzy:

  1. Yoho!
    Fajne to to. Bardzo... ciekawe ^.<
    Szczególnie to -> ,, - Na wszystkie cholery i kurwy tego świata! Nie molestuj mojej kosy!"
    Uchachałam się jak nigdy w życiu!
    No i pisz, pisz bo czekam na więcej *-*
    Ps: cieszę się jak małe dziecko które dostało laptopa+Minecrfta+jakieś inne gówno XD
    Pozdrawiam~~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dziś skrzywienie więc to chyba "normalne", że w tej części niektóre teksty są lekko walnięte^^''
      Dziękuję Invi:*
      Pierwsza jesteś! Gratulacje:3

      Usuń
  2. ja umieram , khykhykhykhy *kaszle i rzuca się w konwulsjach na łóżku* yaoi bardzo mi się przyda. jak nie dodasz to zdechnę w szpitalu albo z niego nie wyjdę o! :< albo strzelę focha ;w; więc bardzo ładnie poproszę yaoica umnumnum *o*
    a tak btw to jaka Pani? O.O ja nawet pełnoletnia nie jestem ;_;'


    Hidan ty zboczeńcu jak ja cię kocham ♥ *hughughug* nie było Kakuzu ;_; smutno mi T^T dlaczego to nie ejst yaoi? ;_; jeszcze bardziej mi smutno T3T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam czepiasz się szczegółówXD I tak napisze to yaoi! Dla świętego spokoju moich nerwów, bo się nade mną emocjonalnie znęcasz:D
      Ale co tam...a może jakaś podpowiedź o kim to ma być?! Bo ja pustkę w mojej główce mam i tylko Bleach mi na myśl przychodzi=.=
      Poza tym przez twoje posty to ja mam skrzywienie i w nocy śni mi sie yaoi!@.@ Nie jest dobrze...a raczej jest, bo może z tego mojego bazgrania nie wyjdzie "mózgo-pożerato-coś".
      Więc czekaj na Yaoi...chyba...bo może mi się jeszcze odmieni:3

      Usuń
  3. yy... z Kuroko no Baskettttt Q.Q chyba że nie oglądałaś D:'' ja nie przepadam z Bleachem ^^ zresztą napisz co ci sie podoba ja i tak będę szczała z radości, bo yaoi XD
    dobrze! yaoi we śnie do podstawa @_@ ! idziesz w dobrym kierunku *_____________________*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie! Bo mnie olśniło *tak, tak coś nieprawdopodobnegoXD* i już mam plan w główce...obym tylko nie zapomniałaQ.Q
      W dobrym kierunku mówisz? Hmm...*_*
      Nie oglądałam! I nawet nie mam czasu zacząć>.<

      Usuń
    2. no to pisz pisz *o* będę czekać ♥
      bardzo dobrym c: ja zyaoicowuje na skalę masową ludzi - zapomniałam ostrzec XD
      ojeej... tyle bishów cię omijaa ;_; musisz obejrzeć w końcu ♥

      Usuń
  4. może być, ale jakoś sie nie przekonuje do tej historii każda inna twoja jest the best, ale ta jakos mi nie podchodzi i nie wiem dlaczego ale piszesz jak zwykle świetnie:D
    Ps: sama nie wiem mam blokade i to mnie wkurza choć chce zacząć już pisać to nagle wszystko mi umyka potem nie wiem co pisać.... wybacz te długie wyczekiwanie na nową notkę...
    buziaki dobry duszku:*:*:*:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba lepiej wychodzą mi tzw. smuty, niż wesołe historie=.=
      Będę czekać choćby w nieskończoność na coś u ciebie^^

      Usuń
    2. Ley-chan dziękuje jestem właśnie w trakcie pisania nowego chapterka le to trochę ptrwa
      ps: właśnie odkryłam iż odkryłaś szaleństwa-naszej-wyobraźnie:D:D:D:D:D
      YEY nawet nie wiesz jak się ciesze ponieważ jestem tam jedną z współautorek:P
      mówiąc nieskromnie hehehehehe:D:D:D
      Buziaki dla dobrego duszka:*:*:*:*:*:*:*:*:*

      Usuń
    3. O!O.o Nie wiedziałamXD Matko kocham waszego bloga*_* A w szczególności notki o Skip Beat^^

      Usuń
    4. wierze własnie skończyłam pisac drugą część mojej historii o Renie i Kyoko:D

      Usuń
    5. No to już nie mogę się doczekać*_*

      Usuń
  5. dodałam one shota... ale z Hetalii ;w;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa miniaturka. Zastanawia mnie, kim są te dwie dziewczyny. Może leśnymi wróżkami...? xD
    Molestowanie kosy Hidana zawsze spoko xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny rozdział! A tekst z molestowaniem kosy był najlepszy! XD Mam nadzieje, że szybko dodasz następny rozdział. ;)
    Byłoby mi bardzo miło gdybyś zajrzała na mojego bloga, gdzie także pisze opowiadanie. ;)
    http://atramentowa-milosc.blogspot.com/ Może ci się spodoba.
    Pozdrawiam ciepło i życzę weny! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny rozdział ! fajnie piszesz :)
    zapraszam do mnie na nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń